مجلس نمایندگان حمله انتحاری روز گذشته در کابل را محکوم می کند. معاون دوم مجلس می گوید که این عمل تروریستان خلاف آموزه های دینی است و هیچ جایگاهی در دین اسلام ندارد. حمله تروریستی (روز سه شنبه ۳۱حمل/فروردین) در کابل، واکنش های داخلی و خارجی را در پی داشته است. مجلس نمایندگان این رویداد […]

مجلس نمایندگان حمله انتحاری روز گذشته در کابل را محکوم می کند. معاون دوم مجلس می گوید که این عمل تروریستان خلاف آموزه های دینی است و هیچ جایگاهی در دین اسلام ندارد.

حمله تروریستی (روز سه شنبه ۳۱حمل/فروردین) در کابل، واکنش های داخلی و خارجی را در پی داشته است. مجلس نمایندگان این رویداد تروریستی را به شدید ترین الفاظ محکوم می کند. نعمت الله غفاری معاون دوم مجلس نمایندگان می گوید که این عمل تروریستان کاملا وحشیانه است و هیچ جایگاهی در دین و آموزهای اسلامی ندارد.

در همین حال شماری از نهادهای مدنی با محکوم کردن این حمله تروریستی، گسترش فعالیت هراس افگنان در کشور را ناشی از ادامه سرپرستی در ارگان های امنیتی می دانند. شکیب کامجو فعال مدنی می گوید که حکومت باید به سرپرستی در وزارت دفاع ملی و ریاست عمومی امنیت ملی نقطه پایان بگذارد، تا دامنه نا امنی در کشور برچیده شود.

این درحالیست که شماری از نمایندگان مجلس، ارگان های کشفی و استخباراتی را متهم می کنند که در راستای پیش گیری از این گونه حملات ناکام مانده اند.