رییس جمهوری کشور از عالمان دین می خواهد که در برابر عملکرد تروریستان موقف روشن بگیرند. آقای غنی می گوید که تروریستان بر هیچ قشر جامعه رحم نمی کنند و آنان را بی رحمانه به شهادت می رسانند. حکومت از هشتم ثور/اردیبهشت، سالروز پیروزی جهاد مردم افغانستان علیه اتحاد جماهیر شوروی پیشین در کابل تجلیل […]

رییس جمهوری کشور از عالمان دین می خواهد که در برابر عملکرد تروریستان موقف روشن بگیرند. آقای غنی می گوید که تروریستان بر هیچ قشر جامعه رحم نمی کنند و آنان را بی رحمانه به شهادت می رسانند.

حکومت از هشتم ثور/اردیبهشت، سالروز پیروزی جهاد مردم افغانستان علیه اتحاد جماهیر شوروی پیشین در کابل تجلیل کرد. محمد اشرف غنی رییس جمهوری کشور که در این محفل سخنرانی می کرد گفت که جنگ جاری به هدف چند پارچه گی افغانستان به راه انداخته شده است؛ اما کسانی که این جنگ را رهبری می کنند به اهداف خود نخواهند رسید.

از سویی هم داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی می گوید که رهایی زندانیان طالب از زندان ها یک اشتباه تاریخی بود که حکومت گذشته مرتکب شده است. آقای عبدالله می افزاید که هم اکنون شماری از فرماندهان طالب که از بند رها شده اند، جنگ علیه حکومت را رهبری می کنند.

با این حال رییس جمهور غنی از عالمان دینی کشور می خواهد که در برابر تروریستان موقف روشن بگیرند؛ زیرا این گروه به هیچ قشر جامعه رحم نمی کنند و ظیفه شان کشتن مردم بیگناه است.

این درحالیست که پیش از این رییس جمهور گفته است گروه تروریستی داعش، شبکه حقانی تروریستان منطقه ای و بخشی از طالبان دشمنان اصلی مردم افغانستان هستند و از نیروهای امنیتی خواسته است که برای سرکوب این تروریستان بیشتر از پیش تلاش کنند.