شماری از مجاهدین پیشین در همایشی در کابل از بیست و چهار مین سالروز پیروزی مجاهدین بزرگداشت کردند. آنان با ستایش از رشادت و فداکاری مجاهدین در دوران جهاد، بر پاسداری از ارزش های جهادی تاکید می کنند. به ادامه بزرگداشت از بیست و چهار مین سالروز پیروزی مجاهدین، شماری از مجاهدین پیشین در همایشی […]

شماری از مجاهدین پیشین در همایشی در کابل از بیست و چهار مین سالروز پیروزی مجاهدین بزرگداشت کردند. آنان با ستایش از رشادت و فداکاری مجاهدین در دوران جهاد، بر پاسداری از ارزش های جهادی تاکید می کنند.

به ادامه بزرگداشت از بیست و چهار مین سالروز پیروزی مجاهدین، شماری از مجاهدین پیشین در همایشی از این روز در کابل بزرگداشت کردند. مالک هموار یکی از مجاهدین پیشین با ستایش از رشادت و فداکاری های مجاهدین در دوران جهاد می گوید که جهاد نقطه عطف در تاریخ کشور است. آقای هموار می افزاید که حکومت افغانستان باید از ارزش های جهادی در کشور به گونه شایسته پاسداری نماید.

مجاهدین پیشین از حکومت می خواهند جلو کسانی را بگیرد که به ارزش های جهاد و مقاومت ملی بی احترامی می کنند.

این درحالیست که احمد ضیا مسعود نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب از مجاهدین کشور خواسته است که در راستای تامین امنیت و مبارزه با تروریستان بی تفاوت نباشند.