نهاد حمایت کننده رسانه های آزاد افغانستان یا “نی” می گوید که نسبت به سال گذشته، ۲۰ درصد خشونت علیه خبرنگاران در کشور افزایش یافته است. به دنبال گرامی داشت از سوم ماه می روز جهانی آزادی بیان و مطبوعات، نهاد حمایت کننده رسانه های آزاد افغانستان طی همایشی در کابل از این روز بزرگداشت […]

نهاد حمایت کننده رسانه های آزاد افغانستان یا “نی” می گوید که نسبت به سال گذشته، ۲۰ درصد خشونت علیه خبرنگاران در کشور افزایش یافته است. به دنبال گرامی داشت از سوم ماه می روز جهانی آزادی بیان و مطبوعات، نهاد حمایت کننده رسانه های آزاد افغانستان طی همایشی در کابل از این روز بزرگداشت کرد. صدیق الله توحیدی رییس نهاد حمایت کننده رسانه های آزاد افغانستان یا نی می گوید که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد خشونت علیه خبرنگاران در کشور افزایش یافته است. آقای توحیدی حکومت را متهم می کند که در راستای تأمین امنیت خبرنگاران کم توجهی می کند.

از سوم ماه می، روز جهانی آزادی بیان و مطبوعات در حالی گرامی داشت می شود که به اساس گزارشی نهاد حمایت کننده رسانه های آزاد افغانستان، بیشترین خشونت علیه خبرنگاران از سوی گروه های هراس افگن صورت گرفته است.