اعضای مجلس نمایندگان به توضیحات وزیر داخله قناعت کردند و او را دوباره مورد تایید قرار دادند. مجلس نمایندگان (روز دوشنبه ۱۱عقرب/آبان) وزیر داخله را به دلیل عدم کفایت کاری، گسترش ناامنی ها، سقوط ولایت کندز، فرار زندانیان از زندان ولایت غزنی و مقرری ها با سلیقه شخصی در وزارت داخله به جلسه استیضاحیه فراخوند. […]

اعضای مجلس نمایندگان به توضیحات وزیر داخله قناعت کردند و او را دوباره مورد تایید قرار دادند. مجلس نمایندگان (روز دوشنبه ۱۱عقرب/آبان) وزیر داخله را به دلیل عدم کفایت کاری، گسترش ناامنی ها، سقوط ولایت کندز، فرار زندانیان از زندان ولایت غزنی و مقرری ها با سلیقه شخصی در وزارت داخله به جلسه استیضاحیه فراخوند.

اما شماری از اعضای مجلس نمایندگان استیضاح وزیر داخله را در شرایط کنونی به سود کشور نمی دانستند و نشست روز دوشنبه مجلس را سلیقوی و در راستای اهداف شخصی برخی از گروه های حکومتی عنوان می کردند. گل پاچا مجیدی عضو مجلس نمایندگان می گوید که شماری از نمایندگان در تعینات وزارت داخله مداخله می کنند و به همین دلیل وزیر داخله را استیضاح می کنند.

درهمین حال نورالحق علومی وزیر امور داخله در پاسخ به نمایندگان می گوید که هیچ فردی در وزارت داخله به سلیقه شخصی گماشته نشده است. آقای علومی می افزاید که تعیینات درین وزارت به اساس شایستگی و لیاقت صوت می گیرد و گماشتن افراد بی کفایت بدور از امکان است.

هرچند به دلیل کامل نبودن نصاب، برخی از نمایندگان خواهان لغو این استیضاح شدند، اما برخی از نمایندگان تاکید به استیضاح آقای علومی داشتند. سرانجام توضیحات وزیر داخله قناعت مجلس را فراهم کرد و مجلس نمایندگان آقای علومی را دوباره تایید کرد.