عبدالباری عمر معین پالیسی و عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه‌ی امارت اسلامی، روز 〈سه‌شنبه، ۱۲ دلو〉 طی نشست خبری در کابل به منظور بازگشایی بخش تداوی کودکان دارای سو شکل ولادی قلبی، در بیمارستان اندرا گاندی، گفت که وزارت صحت تلاش دارد تا خدمات معیاری را به شهروندان کشور ارایه کند. وی از متخصصان […]

عبدالباری عمر معین پالیسی و عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه‌ی امارت اسلامی، روز 〈سه‌شنبه، ۱۲ دلو〉 طی نشست خبری در کابل به منظور بازگشایی بخش تداوی کودکان دارای سو شکل ولادی قلبی، در بیمارستان اندرا گاندی، گفت که وزارت صحت تلاش دارد تا خدمات معیاری را به شهروندان کشور ارایه کند.

وی از متخصصان افغانستانی که در کشورهای دیگر فعالیت دارند، خواست که به کشور برگردند و به فعالیت‌های شان ادامه دهند. در همین حال، داکتر عجب گل مومند، مسوول بخش قلبی بیمارستان اندراگاندی، می‌گوید که بخش قلبی این بیمارستان از یک هفته به این سو فعالیت‌هایش را برای کودکان کشور از سر گرفته است. وی از امارت اسلامی خواستار حمایت دایمی کار کنان صحی گردید و هم‌چنان از اتحادیه‌ی اروپا نیز خواستار تکمیل پروژه‌های آغاز شده طبی شد. معین پالیسی و عرضه‌ی خدمات صحی وزارت صحت عامه‌ی امارت اسلامی، تاکید کرد که عرضه‌ی خدمات صحی از سوی کمک کننده‌ها سیاسی شده است. وی تاکید کرد که وزارت صحت دیگر توقع به منظور اخذ کمک‌ها ندارد و به عایدات داخلی کشور اتکا خواهد کرد.