مرکز فرهنگی و اجتماعی تبیان روز 〈سه‌شنبه، ۲۶〉 طی همایشی، در کابل از سالروز میلاد حضرت علی تحت عنوان سیره امام علی الگوی حکومتداری اسلامی بزرگ داشت نمود. در این همایش رییس دفترمرکزی تبیان در کابل، می‌گوید که از شخصیت حضرت علی در تمام عرصه‌های زندگی خصوصا در راستای حکومتداری باید الگو گرفته شود. در […]

مرکز فرهنگی و اجتماعی تبیان روز 〈سه‌شنبه، ۲۶〉 طی همایشی، در کابل از سالروز میلاد حضرت علی تحت عنوان سیره امام علی الگوی حکومتداری اسلامی بزرگ داشت نمود.

در این همایش رییس دفترمرکزی تبیان در کابل، می‌گوید که از شخصیت حضرت علی در تمام عرصه‌های زندگی خصوصا در راستای حکومتداری باید الگو گرفته شود. در همین حال، غلام حسین شیرزاد رایزنی فرهنگی ایران در کابل با ذکر ۲۰ ویژگی حضرت علی گفت که حکومت پایدار حکومت است که در خدمت مردم بوده و به خواسته‌های ملت رسیدگی کند. هم‌چنان سید نادر شاه بهر وکیل پیشین مجلس نمایندگان روی الگو گیری از حضرت علی در راستای حکومت‌داری تاکید کرده و دلیل وضعیت کنونی در کشور را تبعیض خوانده است. آقای بهر تاکید کرده است مبارزه با فساد ملی می‌تواند دست‌آورد خوبی برای پایه‌داری یک حکومت باشد.