مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست‌الوزرا در نشست ویدئویی با رئیس سازمان بهداشت جهانی بر ریشه‌کن شدن بیماری فلج کودکان در افغانستان تأکید کرده‌است. ارگ در صفحه اکس خود نوشته که در این نشست آقای حنفی دستاوردهای حکومت سرپرست در زمینه‌های امنیت، مبارزه با مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان و محو فلج کودکان برشمرده است. مولوی […]

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست‌الوزرا در نشست ویدئویی با رئیس سازمان بهداشت جهانی بر ریشه‌کن شدن بیماری فلج کودکان در افغانستان تأکید کرده‌است.

ارگ در صفحه اکس خود نوشته که در این نشست آقای حنفی دستاوردهای حکومت سرپرست در زمینه‌های امنیت، مبارزه با مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان و محو فلج کودکان برشمرده است.

مولوی حنفی از مسؤلان سازمان بهداشت جهانی خواسته که در زمینه تقویت نظام صحی افغانستان، از جمله نصب لابراتوارهای مجهز، ایجاد کلینیک‌های صحی در مناطق دوردست، ارتقای ظرفیت مسلکی متخصصان بخش صحت و ایجاد یک شفاخانه مجهز برای تداوی بیماری سرطان در افغانستان همکاری کنند.

در صفحه اکس ارگ هم‌چنان آمده که در این نشست تدروس ادهانم گبریس، رئیس سازمان بهداشت جهانی بر ادامه همکاری در بخش صحت افغانستان تأکید کرده‌است.

این در حالی‌است که در یک‌سال گذشته شش واقعه مثبت پولیو در افغانستان ثبت شده بود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv