به‌دنبال نگرانی‌ها از وضعیت بداقتصادی در افغانستان، برنامه جهانی غذا اعلام کرده‌است که برای رسید‌گی به خانواده‌‌های نیازمند در مناطق کوهستانی افغانستان، در زمستان پیشرو، به ۴۰۰ میلیون دالر نیاز دارد. برنامه جهانی غذا می‌گوید که قبل از شروع بر ف‌باری فصل زمستان پیشرو و مسدود شدن راه‌ها، این اداره‌ی ملل متحد به ۴۰۰ میلیون […]

به‌دنبال نگرانی‌ها از وضعیت بداقتصادی در افغانستان، برنامه جهانی غذا اعلام کرده‌است که برای رسید‌گی به خانواده‌‌های نیازمند در مناطق کوهستانی افغانستان، در زمستان پیشرو، به ۴۰۰ میلیون دالر نیاز دارد.

برنامه جهانی غذا می‌گوید که قبل از شروع بر ف‌باری فصل زمستان پیشرو و مسدود شدن راه‌ها، این اداره‌ی ملل متحد به ۴۰۰ میلیون دالر نیاز دارد تا کمک‌های غذایی را به شهروندان نیازمند افغانستان تأمین کند. برنامه جهانی غذا می‌افزاید که برف و یخ‌‌بندان زمستان جاده‌‌ها را به‌طور کامل در مناطق روستایی مسدود می‌کند و از این‌که خیلی دیر شود، باید در مناطق دوردست افغانستان به نیازمندان غذا فراهم شود.

درهمین حال، ذبیح‌الله مجاهد از کمک‌های سازمان جهانی غذا استقبال کرده و می‌افزاید که حکومت سرپرست آماده‌ی هرگونه همکاری برای شهرواندان کشور است.

این نگرانی‌ها در حالی مطرح می‌شود که روند برگشت مهاجران افغانستان از پاکستان آغاز شده و برگشت آنان با فرارسیدن فصل زمستان و پشت‌سر گذاشتن زلزله‌های پیهم هرات، بر مشکلات شهروندان کشور افزوده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv