صدها تن در آزمون رقابتی سیرت نبی در شهر کابل اشتراک کردند. این برنامه از سوی دارالحفاظ اقرا زینه‌القران در همکاری با وزارت ارشاد، حج و اوقاف راه‌اندازی شده‌است. برنامه آزمون رقابتی سیرت‌ نبی با اشترک صدها تن در شهر کابل برگزار شد. این برنامه از سوی دارالحفاظ اقرا زینه‌القران و آموزشگاه پویندگان علم با […]

صدها تن در آزمون رقابتی سیرت نبی در شهر کابل اشتراک کردند. این برنامه از سوی دارالحفاظ اقرا زینه‌القران در همکاری با وزارت ارشاد، حج و اوقاف راه‌اندازی شده‌است.

برنامه آزمون رقابتی سیرت‌ نبی با اشترک صدها تن در شهر کابل برگزار شد. این برنامه از سوی دارالحفاظ اقرا زینه‌القران و آموزشگاه پویندگان علم با همکاری وزارت ارشاد، حج و اوقاف راه‌اندازی شده‌است. قاری حزب‌الله زاهد مؤسس و رئیس دارالحفاظ اقرا زینه‌القران می‌گوید که در این آزمون حدود ۸۰۰ دختر و پسر اشتراک کرده بودند که آزمون آن‌ها در مکان‌های جداگانه اخذ شد. آقای زاهد هدف از برگزاری این آزمون را آگاهی جوانان از سیرت نبی و نیز ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه در میان جوانان دانست.

همچنان، هرات گل هلال از مسئولان ریاست امور قاریان وزارت ارشاد، حج و اوقاف در مراسم برگزاری این آزمون گفت که برگزاری همچو رقابت‌های علمی و دینی قابل ستایش است و می‌تواند اذهان عامه را روشن سازد و جوانان را در شناخت سیرت نبی کمک نماید. آقای هلال افزود که نمره‌دهی این آزمون به‌گونه کاملاً شفاف از سوی یک کمیته صورت می‌گیرد.

در همین حال، شماری از اشتراک‌کنندگان بر تداوم این گونه آزمون‌ها تأکید کرده و می‌گویند که اشتراک در این آزمون معلومات و آگاهی آن‌ها را بیشتر کرده‌است.

به گفته مسئولان برگزارکننده این آزمون، نتایج این مسابقه در مراسمی تا چند روز آتی اعلام و از ۵۰ تن برگزیده آزمون با جوایز و تحایف ویژه تقدیر خواهد شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv