همایشی به‌مناسبت حمایت از فلسطین و نیز فراغت ۷۴ دانشجوی دختر از یک مدرسه دینی در کابل برگزار شد. شماری از عالمان در این در این همایش، جنایت بشری و نسل‌کشی رژیم اسرائیل در غزه را به‌شدت نکوهش کرده و حمایت خویش را از مبارزه بر حق مردم فلسطین اعلام کردند. به دنبال تداوم جنایت‌های […]

همایشی به‌مناسبت حمایت از فلسطین و نیز فراغت ۷۴ دانشجوی دختر از یک مدرسه دینی در کابل برگزار شد. شماری از عالمان در این در این همایش، جنایت بشری و نسل‌کشی رژیم اسرائیل در غزه را به‌شدت نکوهش کرده و حمایت خویش را از مبارزه بر حق مردم فلسطین اعلام کردند.

به دنبال تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در بمباران وحشیانه مردم مظلوم فلسطین، برنامه‌های مختلفی در محکومیت این جنایات در سراسر کشور برگزار شد. درهمین حال، دارالحفاظ خصوصی اقرأ زینه القرآن و آموزشگاه علمی پویندگان علم، به‌مناسبت حمایت از مردم فلسطین و نیز فراغت ۷۴ دانشجوی دختر از بخش‌های حفظ، ناظره، ترجمه و تفسیر قران کریم، همایشی را در کابل برگزار کرده‌است. شماری از عالمان دین در این همایش، بیان کردند که فلسطینی‌ها برای دفاع از نوامیس اسلامی، در برابر صهیونیست‌ها مبارزه می‌کنند، و اکنون مکلفیت جهان اسلام است که در کنار آن‌ها بی‌ایستند و از مبارزه بر حق آن‌ها دفاع کنند.

همچنان،  تفسیر سیاه پوش آگاه مسائل اسلامی، با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی، از امت اسلامی خواست که در کنار مردم مظلوم فلسطین با هر ابزاری قرار گیرند.

در ادامه‌ی این همایش، شماری از عالمان دین پیرامون جایگاه قران کریم سخن گفتند.

شصت‌وپنجمین روز طوفان‌الاقصی در حالی با بمباران سه اردوگاه المغازی، البریج و النصیرات آغاز شد که جنایت و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه کماکان ادامه دارد. رژیم صهیونیستی در طول بیش از ۲ ماه اخیر حدود ۱۰ هزار کودک و نوزاد فلسطینی را در نوار غزه به شهادت رسانده که بسیاری از آن‌ها در زیر آوار مدفون هستند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که ۶۱ درصد، جان‌باختگان، حملات هوایی «بی‌رویه» رژیم اسرائیل به غزه، غیرنظامیان‌ اند؛ و حملات صهیونیست‌ها در غزه، بالاترین رقم میانگین تلفات غیرنظامیان در درگیری‌های قرن بیستم را دارد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv