صلاح‌الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان طی پیامی ترور دواخان مینه‌‌پال رییس مرکز رسانه‌های حکومت و یک‌تن از فعالان عرصه‌ی رسانه و آزادی بیان را تقبیح کرده است. در این پیام آمده است که ترور شهید مینه‌‌پال و ترورهای دیگر بیانگر این حقیقت تلخ است که ما در برابر یک جنگ فراگیر استخباراتی قرار گرفته‌ایم. […]

صلاح‌الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان طی پیامی ترور دواخان مینه‌‌پال رییس مرکز رسانه‌های حکومت و یک‌تن از فعالان عرصه‌ی رسانه و آزادی بیان را تقبیح کرده است.

در این پیام آمده است که ترور شهید مینه‌‌پال و ترورهای دیگر بیانگر این حقیقت تلخ است که ما در برابر یک جنگ فراگیر استخباراتی قرار گرفته‌ایم. در این پیام هم‎چنان آمده که تروریزم به‌عنوان یک وبای کشنده دامن‌گیر همه شده و بهتر است مردم در امر مبارزه با آن، وحدت عمل را در پیش گیرند و تمامی طرف‌ها، اختلاف‌های سلیقه‌ای را کنار گذاشته در برابر این پدیده‌ شوم و ویرانگر بسیج شوند. آقای ربانی در این پیام گفته که یکی از راه‌های موثر مبارزه علیه تروریزم، حمایت جدی و صادقانه از نیروهای دفاعی و امنیتی و نیروهای خیزش مردمی است. این در حالیست که دواخان مینه‌پال، رییس مرکز اطلاعات و رسانه‌های حکومت روز جمعه در ساحه‌ی دارالامان شهر کابل ترور شد. طالبان مسوولیت ترور او را به‌عهده گرفته است.