صندوق نجات کودکان با نگرانی از وضعیت کودکان افغانستان اظهار داشته که مردم در افغانستان از بدترین بحران گرسنگی و بیماری سو‌ءتغذیه رنج می‌برند. این نهاد علت این بحران را خشک‌سالی و فقر دانسته‌است. وضعیت کودکان در کشور همواره نگرانی‌‌های جهانی را در پی داشته‌است. در تازه‌ترین مورد، صندوق نجات کودکان نسبت به وضعیت کودکان […]

صندوق نجات کودکان با نگرانی از وضعیت کودکان افغانستان اظهار داشته که مردم در افغانستان از بدترین بحران گرسنگی و بیماری سو‌ءتغذیه رنج می‌برند. این نهاد علت این بحران را خشک‌سالی و فقر دانسته‌است.

وضعیت کودکان در کشور همواره نگرانی‌‌های جهانی را در پی داشته‌است. در تازه‌ترین مورد، صندوق نجات کودکان نسبت به وضعیت کودکان افغانستان ابراز نگرانی کرده‌است. این نهاد گفته‌است که مردم در افغانستان از بدترین بحران گرسنگی و بیماری سو‌ءتغذیه رنج می‌برند. این نهاد علت این بحران را خشک‌سالی و فقر دانسته‌است. چندی قبل نیز سازمان ملل در گزارشی نسبت به اوضاع کودکان افغانستان ابراز نگرانی کرد بود.

درهمین حال، شماری از فعالان حقوق کودکان، از حکومت سرپرست می‌خواهند که در راستای بهبود وضعیت کودکان کشور روی برنامه‌‌های مدون عملی کار کنند.

این در حالیست که با رویکار آمدن حکومت سرپرست در بیش از دو سال گذشته، کمک‌های بشردوستانه ازسوی نهادهای امدادرسان کاهش یافت و این امر سبب شد که میزان کارهای شاقه از سوی کودکان در کشور افزایش پیدا کند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv