احمدالله وثیق، معاون سخن‌گوی طالبان جان ‌باختن هشت کودک بر اثر گرسنگی در غرب کابل را رد کرده و آن‌‌را پروپاگند دانسته است. وثیق در تویتی، نوشته است که تمام کوچه و مساجد شهرک اتفاق دشت برچی، جایی که گفته می‌شد هشت کودک بر اثر گرسنگی جان باخته‌اند، را بررسی کرده‌اند، اما هیچ‌کسی در این […]

احمدالله وثیق، معاون سخن‌گوی طالبان جان ‌باختن هشت کودک بر اثر گرسنگی در غرب کابل را رد کرده و آن‌‌را پروپاگند دانسته است.

وثیق در تویتی، نوشته است که تمام کوچه و مساجد شهرک اتفاق دشت برچی، جایی که گفته می‌شد هشت کودک بر اثر گرسنگی جان باخته‌اند، را بررسی کرده‌اند، اما هیچ‌کسی در این مورد معلومات نداشته است. این در حالی‌است که در تاریخ دوم عقرب محمدعلی رحیمی بامیانی، از عالمان دین در غرب کابل به‌رسانه‌ها گفته بود که هشت کودک حدود سه هفته قبل از آن روز در ساحه‌‌ی شهرک اتفاق در ناحیه‌ی سیزدهم شهر کابل بر اثر گرسنگی جان باخته‌اند. آقای بامیانی گفته بود که این کودکان اعضای یک خانواده بوده و به‌دنبال فوت پدر و مادرشان، جان باخته‌اند. هم‌چنان محمدمحقق، رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان نیز جان‌ باختن این هشت کودک بر اثر گرسنگی را تایید کرده بود.