منابع محلی در ولایت بدخشان، می‌گویند که در نتیجۀ واژگون‌شدن یک موتر از جاده ولسوالی مایمی این ولایت، هشت تن در دریای پنج غرق شده‌اند. نیک محمد نظری، سخنگوی والی بدخشان می‌گوید که رویداد حوالی ساعت ۸:۳۰ پیش از چاشت روز چهارشنبه دوازدهم جوزا در منطقۀ ریگ روان ولسوالی مایمی، رخ داده است. به گفتۀ […]

منابع محلی در ولایت بدخشان، می‌گویند که در نتیجۀ واژگون‌شدن یک موتر از جاده ولسوالی مایمی این ولایت، هشت تن در دریای پنج غرق شده‌اند. نیک محمد نظری، سخنگوی والی بدخشان می‌گوید که رویداد حوالی ساعت ۸:۳۰ پیش از چاشت روز چهارشنبه دوازدهم جوزا در منطقۀ ریگ روان ولسوالی مایمی، رخ داده است.

به گفتۀ سخنگوی والی بدخشان، این رویداد زمانی رخ داده که یک موتر نوع «لندکروزر» از ولسوالی مایمی به سوی فیض آباد در حرکت بوده و پس از منحرف‌شدن، سرنشینان آن در دریای پنج غرق شده اند. هرچند تا کنون جسد قربانیان این حادثه ناپدید است؛ اما سخنگوی والی بدخشان، می‌گوید که سرنشینان آن، بیشتر خانم‌ها و کودکان‌اند. بر بنیاد گفته‌های سخنگوی والی بدخشان از میان این هشت نفر چهار تن‌شان نجات داده شده‌اند.

این دومین رویداد ترافیکی درخلال یک هفته در این ولایت است. این در حالی است که دو روز پیش نیز دراثر واژگون‌شدن یک موتر در ولسوالی ارغنج‌خواه این ولایت هشت نفر جان باختند و نه تن دیگر زخم برداشتند.