حکومت سرپرست افغانستان خواهان بهبود روابط با حکومت جدید پاکستان شد. سخنگوی این حکومت از پاکستان خواست که با مهاجران افغانستان برخورد درست و مناسب کند. اخیرا روند اخراج مهاجران افغانستان از سوی پاکستان تشدید یافته و دولت مؤقت پاکستان دلیل اصلی اخراج مهاجرین افغانستان از این کشور را نداشتن اسناد اقامت در این کشور […]

حکومت سرپرست افغانستان خواهان بهبود روابط با حکومت جدید پاکستان شد. سخنگوی این حکومت از پاکستان خواست که با مهاجران افغانستان برخورد درست و مناسب کند.

اخیرا روند اخراج مهاجران افغانستان از سوی پاکستان تشدید یافته و دولت مؤقت پاکستان دلیل اصلی اخراج مهاجرین افغانستان از این کشور را نداشتن اسناد اقامت در این کشور عنوان کرده بود. حال با روی‌کارآمدن حکومت جدید در پاکستان، حکومت پرست از این حکومت خواست که با پناه‎جویان افغانستان برخورد درست و قانونی کند. ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی حکومت سرپرست در پیام صوتی به رسانه‌ها، بر بهبود روابط افغانستان با حکومت جدید پاکستان تأکید کرد.

آقای مجاهد در بخشی از این پیام صوتی، ر بهبود روابط تجاری دو کشور نیز تأکید کرد و گفت که گسترش روابط تجاری به نفع هر دو کشور تمام خواهد شد.

در همین حال، شماری از آگاهان سیاسی بهبود روابط میان افغانستان و پاکستان را به نفع دو کشور می‌دانند.

این در حالی‌است که آصف‌علی زرداری، معاون حزب مردم پاکستان برای دومین‌بار به‌عنوان رئیس‌جمهور این کشور انتخاب شد. بر اساس گزارش رسانه‌های پاکستان، آقای زرداری در مجلس نمایندگان پاکستان ۲۵۵ رأی به‌دست آورد. پیش از این نیز شهباز شریف به‌عنوان نخست‌وزیر پاکستان انتخاب شده بود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv