ریاست عمومی هلال احمر افغانی، از توزیع صد تُن خرما به شماری از نیازمندان کشور خبر داد. مولوی مطیع‌الحق خالص سرپرست هلال احمر در مراسم توزیع این کمک‌ها گفت که این کمک از سوی یک بنیاد خیریه صورت گرفته‌است. جمعیت هلال احمر افغانی، توزیع صد تُن خرمایی را آغاز کرد که بنیاد خیریه ملک بن […]

ریاست عمومی هلال احمر افغانی، از توزیع صد تُن خرما به شماری از نیازمندان کشور خبر داد. مولوی مطیع‌الحق خالص سرپرست هلال احمر در مراسم توزیع این کمک‌ها گفت که این کمک از سوی یک بنیاد خیریه صورت گرفته‌است.

جمعیت هلال احمر افغانی، توزیع صد تُن خرمایی را آغاز کرد که بنیاد خیریه ملک بن سلمان عربستان سعودی، برای کمک با خانواده‌های مستحق، در اختیار این جمعیت قرار داده‌است. مولوی مطیع‌الحق خالص سرپرست ریاست عمومی هلال احمر افغانی، در مراسم توزیع این کمک‌ها می‌گوید که عربستان سعودی سال قبل هم با افغانستان در بخش صحی و کمک مواد غذایی همکاری کرده بود. آقای خالص از تلاش‌های هلال احمر به‌منظور کمک‌رسانی به نیازمندان در سراسر کشور سخن گفت.

شماری از شهروندان نیازمند از این کمک‌ها ابراز خرسندی می‌کنند و خواهان بیشتر شدن کمک‌های کشورهای جهان شدند.

با این حال، چندی قبل مسئولان معاونت اقتصادی ریاست‌الوزرا از کمک ۳۸.۵ تُن کمک‌های بشردوستانه از امارات متحده عربی شامل مواد غذایی، پوشاک و دارو به کشور خبر داده بود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv