وزارت صحت عامه کشور اعلام کرده که به‌منظور جلوگیری از گسترش بیش‌تر ویروس کرونا، مکتب‌ها مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها از روز شنبه ۸ جوزا برای دو هفته تعطیل است. این وزارت طی یک اعلامیه، افزایش روزافزون بیماران کوید۱۹ را درکشورنگران‌کننده خوانده و گفته است که افزایش روزافزون بیماران کوید۱۹،  نگرانی سکتورصحی را بیشتر کرده‌است. دراعلامیه […]

وزارت صحت عامه کشور اعلام کرده که به‌منظور جلوگیری از گسترش بیش‌تر ویروس کرونا، مکتب‌ها مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها از روز شنبه ۸ جوزا برای دو هفته تعطیل است. این وزارت طی یک اعلامیه، افزایش روزافزون بیماران کوید۱۹ را درکشورنگران‌کننده خوانده و گفته است که افزایش روزافزون بیماران کوید۱۹،  نگرانی سکتورصحی را بیشتر کرده‌است.

دراعلامیه وزارت صحت عامه آمده است که بر اساس پلان مبارزه با موج سوم‌ کرونا و به‌منظورکاهش گسترش ویروس و مهارِ وضعیت موجود، تمام دانشگاه‌ها، مکتب‌ها، کورس‌های آموزشی اعم از دولتی و خصوصی، در ولایت‌های کابل، غزنی، هلمند، قندهار، لوگر، ننگرهار، پکتیا، پروان، وردک، پنجشیر، بلخ، لغمان، بدخشان، کاپیسا، کندز و نیمروز ازهشتم ماه جوزا به مدت دوهفته رخصت است. وزارت صحت عامه همچنان از شهروندان کشور خواسته است که توصیه‌های صحی این وزارت را جدی بگیرند.