وزارت داخله از وقوع یک انفجار سنگین در شهر پل علم مرکز ولایت لوگر، خبر داده است. طارق آرین سخنگوی وزارت امور داخله می‌گوید که این رویداد ناشی از یک موتر مملو از مواد انفجاری بوده که در نزدیک یک شفاخانه منفجر شده است. به گفتۀ وی، درپی این انفجار تاکنون بیست‌ویک تن کشته شدند […]

وزارت داخله از وقوع یک انفجار سنگین در شهر پل علم مرکز ولایت لوگر، خبر داده است. طارق آرین سخنگوی وزارت امور داخله می‌گوید که این رویداد ناشی از یک موتر مملو از مواد انفجاری بوده که در نزدیک یک شفاخانه منفجر شده است.

به گفتۀ وی، درپی این انفجار تاکنون بیست‌ویک تن کشته شدند و نزدیک به صد تن دیگر زخم برداشته‌اند. زخمیان این رویداد به شفاخانه‌ها منتقل شده‌اند. درهمین حال حسیب استانکزی، رییس شورای ولایتی لوگر می‌گوید که این موتر به بهانه این‌که مربوط به یک موسسه کمک‌رسانی است، داخل یک مهمانخانه شده و انفجار صورت گرفته است. به گفتۀ او در این مهمانخانه حدود بیست‌وپنج تن بودند که همه زیر آوار شده‌اند. تا کنون کسی مسوولیت این انفجار را به عهده نگرفته است. ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌ای این حمله را محکوم کرده و گروه طالبان را مسوول این حمله دانسته است.