ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران آغاز شده است. وزارت امور داخله ایران مدت ثبت نام را پنج روز اعلام کرده و یاد آور شده است که، داوطلبان باید برای ثبت نام به محل ستاد انتخابات مراجعه کنند. در نخستین ساعات نام نویسی بیش از بیست و پنج تن از جمله یک […]

ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران آغاز شده است. وزارت امور داخله ایران مدت ثبت نام را پنج روز اعلام کرده و یاد آور شده است که، داوطلبان باید برای ثبت نام به محل ستاد انتخابات مراجعه کنند.

در نخستین ساعات نام نویسی بیش از بیست و پنج تن از جمله یک زن برای ثبت نام مراجعه کرده اند. عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر داخله ایران در اولین دقایق آغاز ثبت نام گفته است که بعد از اتمام ثبت نام، ‌ فردا آن روز مدارک داوطلبان به شورای نگهبان جهت بررسی صلاحیت نامزدها تحویل داده می شود. به گفته وی، کارزار تبلیغاتی نامزدان روز هشتم ثور آغاز خواهد شد. بااین همه، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی ایران روز بیست و نهم ماه ثور برگزار خواهد شد.