آمریکا بار دیگر اعلام کرده است که می خواهد با ایران مذاکره کند. مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در گفتگو با شبکه خبری الجزیره، با بیان این مطلب، افزوده است که کاخ سفید به فشار حداکثری خود علیه ایران با هدف بازگشت به پای میز مذاکره ادامه خواهد داد. این سخنگوی وزارت خارجه […]

آمریکا بار دیگر اعلام کرده است که می خواهد با ایران مذاکره کند. مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در گفتگو با شبکه خبری الجزیره، با بیان این مطلب، افزوده است که کاخ سفید به فشار حداکثری خود علیه ایران با هدف بازگشت به پای میز مذاکره ادامه خواهد داد.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به حرف های پیشین آقای ترامپ که بر حل اختلافات آمریکا و ایران از راه مذاکره تاکید شده، بر شرط های دوازده گانه وزیر خارجه آمریکا برای آغاز مذاکرات با ایران تاکید کرده است. اما پیش از این دیگر دولتمردان این کشور از جمله ترامپ بارها تصریح کرده اند که بدون هیچ شرطی از دو طرف، آماده مذاکره با ایران استند. با این همه مقام های ایران پیشتر گفته اند تا زمانی که تحریم ‌ها برقرار است، مطرح کردن بحث مذاکره و شروط، بی ‌معناست.