با گذشت یک روز از جان باختن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و همراهانش در حمله آمریکا به کاروان حامل وی در خاک عراق، همچنان واکنش ها به این اقدام آمریکا ادامه دارد. مراسم تشییع پیکر این فرمانده نظامی ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی که روز گذشته همراه قاسم سلیمانی […]

با گذشت یک روز از جان باختن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و همراهانش در حمله آمریکا به کاروان حامل وی در خاک عراق، همچنان واکنش ها به این اقدام آمریکا ادامه دارد.

مراسم تشییع پیکر این فرمانده نظامی ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی که روز گذشته همراه قاسم سلیمانی جان باخت، در عراق در حال برگزاری است. بااین حال، ایتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش به رهبری آمریکا یک روز پس از جان باختن فرمانده سپاه قدس ایران، اعلام کرده است که به دلایل امنیتی عملیات های خود در عراق را کاهش می دهد. درعین حال، خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق روز شنبه، در مراسم تشییع قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شرکت کرده است. هادی عامری، رهبر فراکسیون الفتح در پارلمان عراق و همچنین نوری المالکی، نخست وزیر پیشین این کشور در این مراسم حضور داشتند.