نامزدان ریاست جمهوری آمریکا، از رویکرد دونالد ترامپ در برابر ایران به شدت انتقاد کرده اند. شش نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در یک مناظره تلویزیونی از رویکرد دونالد ترامپ در برابر ایران به شدت انتقاد کرده اند. سناتور برنی سندرز، با اشاره به مخالفت خودش به جنگ های گذشته آمریکا در […]

نامزدان ریاست جمهوری آمریکا، از رویکرد دونالد ترامپ در برابر ایران به شدت انتقاد کرده اند. شش نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در یک مناظره تلویزیونی از رویکرد دونالد ترامپ در برابر ایران به شدت انتقاد کرده اند.

سناتور برنی سندرز، با اشاره به مخالفت خودش به جنگ های گذشته آمریکا در عراق و ویتنام، گفته است که این جنگ ها برای آمریکا فاجعه بار بوده و اکنون جنگ احتمالی با ایران نیز بدتر از آن خواهد بود. پیت بوتجج، نامزد دیگر حزب دموکرات از خروج آمریکا از برجام انتقاد کرده و آن را عامل بالا گرفتن تنش‌ ها میان دو کشور در دو سال گذشته خوانده است. جو بایدن و ایمی کلوباچر نیز از رویکرد دولت دونالد ترامپ نسبت به برجام به شدت انتقاد کردند. نامزدهای انتخابات درون حزبی دموکرات از قتل هدفمند قاسم سلیمانی نیز انتقاد و رویکرد ترامپ را بدون استراتیژی توصیف کرده اند.