محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، با انتشار پستی در توییتر خود به ادعای یکشنبه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا علیه ایران در عربستان سعودی واکنش نشان داده است. به گزارش ایرنا به نقل از وزارت امور خارجه، آقای ظریف در این پست توییتری خود نوشته است: ایران که تازه یک انتخابات واقعی را […]

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، با انتشار پستی در توییتر خود به ادعای یکشنبه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا علیه ایران در عربستان سعودی واکنش نشان داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت امور خارجه، آقای ظریف در این پست توییتری خود نوشته است: ایران که تازه یک انتخابات واقعی را پشت سر گذاشته است، توسط رییس جمهور آمریکا که مهد دمکراسی و میانه روی تلقی می شود، مورد حمله قرار می گیرد. وزیر خارجه ایران تصریح کرده است که، این حمله سیاست خارجی است یا صرفاً دوشیدن دوصد و هشتاد میلیارد دالر از عربستان سعودی؟. این درحالیست که دونالد ترامپ یکشنبه شب در نشستی با حضور سران چند کشور اسلامی در ریاض اتهاماتی علیه ایران مطرح کرد. وی، ایران را عامل “بی ثباتی در منطقه” خواند و از همه کشور ها دعوت کرد برای منزوی شدن ایران تلاش کنند.