سی مین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی امروز در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. حسن روحانی رییس جمهور ایران در مراسم افتتاحیه این کنفرانس، خشونت را ضد اسلام و آدم‏ کشی را ناروا و مردود خوانده است. آقای روحانی گفته است که، از گروه های تروریستی نمی ‏‌توان به عنوان ابزار دستیابی به منافع خود […]

سی مین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی امروز در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. حسن روحانی رییس جمهور ایران در مراسم افتتاحیه این کنفرانس، خشونت را ضد اسلام و آدم‏ کشی را ناروا و مردود خوانده است.

آقای روحانی گفته است که، از گروه های تروریستی نمی ‏‌توان به عنوان ابزار دستیابی به منافع خود استفاده کرد. رییس‌ جمهور ایران همه مسلمانان را به وحدت و برادری فراخواند، و کشورهای جهان اسلام را به وحدت و یکپارچگی دعوت کرد. این کنفرانس سه‌ روزه با حضور دوصد و بیست شخصیت برجسته در جهان اسلام از شصت کشور جهان برگزار می‏ شود. نقش جریان ‌‏های تروریستی در تفرقه صفوف مسلمانان، ضرورت مقابله با این جریان ها برای تحقق وحدت امت اسلامی، نقش استعمار در تجزیه جهان اسلام به دست جریان‏ های تروریستی و خطر جریان های تروریستی برای زنده نگهداشتن مسأله فلسطین، از جمله محورهای این کنفرانس است.