کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار پیامی در توییتر در پاسخ به توییت دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور به وی یادآور شده است که او یک دیکتاتور نیست و باید مجوزهای حمله احتمالی به ایران را از کنگره این کشور دریافت کند. این کمیته یکشنبه شب در توییتی خطاب به ترامپ، نوشته […]

کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار پیامی در توییتر در پاسخ به توییت دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور به وی یادآور شده است که او یک دیکتاتور نیست و باید مجوزهای حمله احتمالی به ایران را از کنگره این کشور دریافت کند.

این کمیته یکشنبه شب در توییتی خطاب به ترامپ، نوشته است که این پست رسانه ای برای یادآوری این نکته است که مجوزهای جنگی طبق قانون اساسی آمریکا زیر نظر کنگره است و ترامپ باید قطعنامه دریافت مجوزهای جنگ از کنگره را بخواند. درهیمن حال؛ نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده است که این هفته در این نهاد قانونگذاری، قطعنامه ای به رای گذاشته خواهد شد تا اقدامات نظامی دونالد ترامپ علیه ایران را محدود کنند. خانم پلوسی با انتشار بیانیه ای گفته است که این قطعنامه بار دیگر مسوولیت نظارت طولانی مدت کنگره را تایید می کند و بر این موضوع تاکید دارد که درصورت عدم اجرای تصمیم های کنگره، درگیری های نظامی دولت آمریکا با ایران باید ظرف سی روز متوقف شود. این درحالیست که نگرانی‌ها درباره اقدامات آینده دونالد ترامپ در قبال ایران رو به افزایش است.