وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران، پس از حضور در محل حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر، در ولایت گلستان، گفته است که، سی و سه کارگر گیر شده در معدن، جان خود را از دست داده اند. به گفته علی ربیعی، تاکنون هویت شانزده تن از این کشته شدگان مشخص شده است.این در […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران، پس از حضور در محل حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر، در ولایت گلستان، گفته است که، سی و سه کارگر گیر شده در معدن، جان خود را از دست داده اند.

به گفته علی ربیعی، تاکنون هویت شانزده تن از این کشته شدگان مشخص شده است.این در حالی است که، به گزارش ایرنا، تلاشها برای دسترسی به چهارده معدنچی گیر شده در معدن ذغال سنگ، ادامه دارد. انفجار در این معدن، هفتاد زخمی نیز برجاگذاشته که، حال دو تن وخیم گزارش شده است. خبرگزاری کار ایران، ایلنا در آخرین گزارش خود، از خارج کردن پیکر بیست و دو کارگر از معدن، و احتمال افزایش کشته شدگان به سی و سه تا سی وپنج تن خبر داده است. این انفجار که ظهر روز چهارشنبه در این معدن روی داده است، تا هنوز عامل دقیق آن مشخص نشده است. اما مقام های ایران درپی این حادثه سه روز عزای عمومی را در ولایت گلستان اعلام کرده اند.