علی خامنه‎ای، رهبر ایران روز چهارشنبه ضمن محکوم کردن حمله آمریکا به مواضع “کتائب حزب الله” در عراق گفته است که آمریکایی ها دارند انتقام داعش را از حشد الشعبی می گیرند. این سخنان رهبر ایران در جریان دیدار او با گروهی از پرستاران ایران به مناسبت روز پرستار اعلام شده است. آقای خامنه ای […]

علی خامنهای، رهبر ایران روز چهارشنبه ضمن محکوم کردن حمله آمریکا به مواضع “کتائب حزب الله” در عراق گفته است که آمریکایی ها دارند انتقام داعش را از حشد الشعبی می گیرند.

این سخنان رهبر ایران در جریان دیدار او با گروهی از پرستاران ایران به مناسبت روز پرستار اعلام شده است. آقای خامنه ای گفته است که حشدالشعبی گروه تروریستی داعش را که آمریکایی ها ساخته و پرداخته بودند زمین گیر کرد، حالا آمریکایی ها دارند انتقام می‌گیرند. او حمله آمریکا بر مواضع کتایب حزب الله را خباثت خوانده و آن را به شدت محکوم کرده است. آمریکا روز یکشنبه به مواضع گروه کتائب در عراق که از گروه های مسلح نزدیک به حزب الله لبنان است حمله کرد. این حمله بیست و پنج کشته برجای گذاشت. براساس گزارشها، حمله آمریکا به کتائب در تلافی پرتاب بیش از سی راکت به سمت یکی از پایگاه های نظامیان آمریکایی در منطقه کرکوک عراق انجام شد.