حسن روحانی، رییس جمهور ایران با تاکید بر این که کشورش در برابر قدرت‌ های زورگو و زیاده‌ خواه تسلیم نمی‌ شوید، بار دیگر اعلام کرده است که ایران اهل منطق و مذاکره‌ است و در صورت که با احترام کامل و در چارچوب مقررات بین ‌المللی به مذاکره دعوت شود، آن را خواهد پذیرفت. […]

حسن روحانی، رییس جمهور ایران با تاکید بر این که کشورش در برابر قدرت‌ های زورگو و زیاده‌ خواه تسلیم نمی‌ شوید، بار دیگر اعلام کرده است که ایران اهل منطق و مذاکره‌ است و در صورت که با احترام کامل و در چارچوب مقررات بین ‌المللی به مذاکره دعوت شود، آن را خواهد پذیرفت.

آقای روحانی که شنبه شب و در دیدار با ورزشکاران ایران سخن می ‌گفت، با اشاره به تحریم‌ های اقتصادی علیه کشورش که به گفته او برای وارد کردن بالاترین فشار در طول تاریخ بر مردم ایران وضع شده‌ است، گفته است که دشمنان آرزوی خیالی داشتند که مردم ایران را وادار به تسلیم خواهند کرد، اما به گفته او تا امروز علیرغم سختی و مشکلات، مردم ایران مقاومت کرده‌ اند. سخنان آقای روحانی در حالی بیان شده است که روز گذشته دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از تمایل ایران به گفتگو و تماس با آمریکا خبر داده بود. اما پیش از آن رهبر ایران گفتگو با را آمریکا رد کرده است.