یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین بامداد چهارشنبه در تهران سقوط کرده است. وزارت خارجهه اوکراین اعلام کرده است که تمامی سرنشینان و خدمهه این هواپیما در این حادثه جان باخته اند. رئیس اورژانس تهران اعلام کرده است که یکصد و چهل و هفت تن از سرنشینان این هواپیما که در این حادثه جان‌باخته […]

یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین بامداد چهارشنبه در تهران سقوط کرده است. وزارت خارجهه اوکراین اعلام کرده است که تمامی سرنشینان و خدمهه این هواپیما در این حادثه جان باخته اند.

رئیس اورژانس تهران اعلام کرده است که یکصد و چهل و هفت تن از سرنشینان این هواپیما که در این حادثه جان‌باخته اند ایرانی و سی و دو نفر دیگر خارجی بوده اند. اوکراین در پی این حادثه اعلام کرده است که هواپیماهای این کشور، پروازهای خود به مقصد ایران را «موقتا» به حال تعلیق درآورده است. ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین نیز در بیانیه ای مرگ تمامی سرنشینان این هواپیما را تأیید کرده است. این هواپیما که از نوع بوئینگ هفتصد و سی و هفت بوده است که براساس برخی گزارش ها، یکصد و هشتاد سرنشین داشته و از تهران عازم کی‌یف، پایتخت اوکراین بوده است. این هواپیما بعد از پرواز سقوط کرده و علت سقوط آن، عارضه فنی گفته شده است.