تحریم های آمریکا نمی تواند جلو پیشرفت ایران را بگیرد. علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی هسته ای ایران در تازه ترین اظهارات خود با بیان این مطلب گفته است که مردم ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با مساله تحریم ها آشنا استند و سیاست آمریکا در این زمینه موضوع […]

تحریم های آمریکا نمی تواند جلو پیشرفت ایران را بگیرد. علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی هسته ای ایران در تازه ترین اظهارات خود با بیان این مطلب گفته است که مردم ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با مساله تحریم ها آشنا استند و سیاست آمریکا در این زمینه موضوع تازه و جدیدی برای کشورش نیست.

خبرگزاری ایرنا ایران گزارش داده که آقای صالحی گفته اکنون ایران بعد از چهل سال و با وجود همه فشارها و تحریم ها، در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه ساخت صنایع دفاعی و موشکی و همچنین صنعت هسته ای به پیشرفت های دست یافته که دنیا را مات و مبهوت کرده است. پیش از این حسن روحانی، رییس جمهور ایران، دور جدید تحریم های آمریکا را بی تاثیر بر روند اقتصاد کشورش خوانده و آن را یک جنگ روانی دانسته که علیه مردم و دولت ایران به راه انداخته شده است.