فرمانده کل ارتش ایران در پاسخ به تهدید دونالد ترامپ مبنی بر آماج قرار دادن اهدافی در خاک ایران گفته است که آمریکا جرات انجام این کار را ندارد. دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در توییتی تازه هشدار داده است که اگر ایران به شهروندان یا منافع آمریکا حمله کند، پنجاه و دو هدف شناسایی […]

فرمانده کل ارتش ایران در پاسخ به تهدید دونالد ترامپ مبنی بر آماج قرار دادن اهدافی در خاک ایران گفته است که آمریکا جرات انجام این کار را ندارد.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در توییتی تازه هشدار داده است که اگر ایران به شهروندان یا منافع آمریکا حمله کند، پنجاه و دو هدف شناسایی شده در داخل ایران را مورد حمله قرار خواهند داد. اما عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش ایران گفته که اگر در آینده “درگیری احتمالی” بین ایران و آمریکا رخ دهد “بعید می ‌داند که آمریکا جرات انجام این کار را داشته باشند. او هشدار تازه آقای ترامپ را برای حفظ آبرو در برابر کار زشت و غیرقابل توجیه از نظر افکار بین ‌المللی، خوانده است. پیش از این حسن روحانی رییس جمهور ایران نیز در گفتگویی تلفنی با رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در واکنش به جان باختند قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران، گفته است که سکوت در برابر اقدام متجاوز موجب جسارت بیشتر متجاوز خواهد شد. روز گذشته آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران گفته بود که انتقام خون سلیمانی را از کسانی که دست به کشتن او زده اند را خواهند گرفت.