مقام های ایران، بار دیگر بر انتقام سخت، از آمریکا تاکید کرده اند. سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ایران امروز در مراسم تشییع پیکر قاسم سلیمانی افزوده است، که انتقام سخت، محکم، پشیمان‌ کننده و قاطع از آمریکا خواهند گرفت. او همچنان گفته است که جان باختن قاسم سلیمانی نقطه آغازی برای خروج […]

مقام های ایران، بار دیگر بر انتقام سخت، از آمریکا تاکید کرده اند. سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ایران امروز در مراسم تشییع پیکر قاسم سلیمانی افزوده است، که انتقام سخت، محکم، پشیمان‌ کننده و قاطع از آمریکا خواهند گرفت.

او همچنان گفته است که جان باختن قاسم سلیمانی نقطه آغازی برای خروج آمریکا از منطقه است. از سویی هم محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران امروز در مجمع گفتگوی منطقه ای تهران،گفته است که آمریکا با ترور یکی از مقام های ارشد نظامی ایران بابی را باز کرده است که دیر یا زود گریبان خود را از شرق تا غرب عالم خواهد گرفت.  آقای ظریف گفته است که  آمریکا بار دیگر به همگان ثابت کرد که هیچ تعهد و احترامی به قواعد و قوانین بین المللی ندارد. او همچنان وضعیت بحرانی و جنگ های کنونی در منطقه را عامل مداخله کشورهای بیرونی خوانده و بر راه حل ها از طریق دیپلوماسی و مشارکت کشورهای منطقه تاکید کرده است.