فرانسه، بریتانیا، آلمان و اتحادیه اروپا به ایران هشدار داده اند که در صورت ادامه کاهش تعهدات این کشور در برجام، تحریم های سازمان ملل علیه این کشور بازگشتی است. این سه کشور و اتحادیه اروپا در بیانیه ای از ایران خواسته اند تا روند کاهش تعهدات خود در برجام را متوقف کند. این مقام […]

فرانسه، بریتانیا، آلمان و اتحادیه اروپا به ایران هشدار داده اند که در صورت ادامه کاهش تعهدات این کشور در برجام، تحریم های سازمان ملل علیه این کشور بازگشتی است.

این سه کشور و اتحادیه اروپا در بیانیه ای از ایران خواسته اند تا روند کاهش تعهدات خود در برجام را متوقف کند. این مقام های اروپایی با تاکید بر اهمیت اجرای کامل و موثر برجام “توسط تمامی طرف‌ ها” بر عزم خود به ادامه تلاش برای حفظ این توافق، تاکید  کرده اند.  آنان از ایران خواسته اند، فورا و بدون تاخیر اجرای کامل تعهداتش در چارچوب برجام را از سر بگیرد.” اما اسحاق آلحبیب نماینده ایران در سازمان ملل گفته است که ایران در قالب برجام  به کاهش تعهدات برجامی خود ادامه می دهد. مقام های دولت ایران گفته ‌اند که هرگاه تمامی انتظارات این کشور از برجام برآورده شود، ایران آماده است بار دیگر به تعهدات برجام به طور کامل عمل کند.