خطیبان مساجد ایران روز جمعه در خطبه های نماز جمعه نسبت به سیاست های جدید دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا بگونه جدی واکنش نشان دادند. دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا پنجشنبه گذشته در واکنش به آزمایش موشکی اخیر ایران به این کشور هشدار داد که همه گزینه ها از جمله گزینه نظامی در قبال جمهوری […]

خطیبان مساجد ایران روز جمعه در خطبه های نماز جمعه نسبت به سیاست های جدید دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا بگونه جدی واکنش نشان دادند.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا پنجشنبه گذشته در واکنش به آزمایش موشکی اخیر ایران به این کشور هشدار داد که همه گزینه ها از جمله گزینه نظامی در قبال جمهوری اسلامی ایران روی میز قرار دارد. پس از آن آقای ترامپ روز جمعه در تویتری نوشت که امیران با آتش بازی می کند و وی مانند آقای اوباما درین خصوص مهربان نیست. اما احمد خاتمی خطیب موقت تهران رزمایش موشکی ایران را جلوه اقتدار این کشور خوانده و گفته است که در دنیای گرگ های مانند دولت استکباری آمریکا باید سلاح داشت. این درحالیست که ایران در روزهای گذشته دست به یک آزمایش موشکی زد و وزیر دفاع این کشور تایید کرد که این آزمایش موشکی نقض قطعنامه شورای امنیت و برجام نبوده است.