نیروهای امنیتی سومالیا، پس از پانزده ساعت درگیری موفق شدند کنترل هتلی را که مورد حمله شورشیان مسلح قرار گرفته بود به اختیار خود درآورند. شورشیان مسلح ابتدا یک موتر حامل مواد منفجره را به ساختمان هتلی در موگادیشو کوبیدن و سپس هتل را زیر آتش گرفتند. یک انفجار دیگر نیز توسط شورشیان مسلح، در […]

نیروهای امنیتی سومالیا، پس از پانزده ساعت درگیری موفق شدند کنترل هتلی را که مورد حمله شورشیان مسلح قرار گرفته بود به اختیار خود درآورند.

شورشیان مسلح ابتدا یک موتر حامل مواد منفجره را به ساختمان هتلی در موگادیشو کوبیدن و سپس هتل را زیر آتش گرفتند. یک انفجار دیگر نیز توسط شورشیان مسلح، در نزدیکی ساختمان قدیمی مجلس نمایندگان سومالیا روی داده که در نزدیکی همین هتل قرار دارد. این هتل، محل رفت و آمد نمایندگان مجلس، نیروهای امنیتی و سایر شهروندان موگادیشو است. بر اساس گزارشها، از اثر این حمله بیست تن کشته و شماری دیگر زخمی شده اند و احتمال می رود شمار کشته شدگان افزایش یابد. گروه الشباب، مسوولیت انجام این دو حمله را به عهده گرفته است. این حمله دو هفته بعد از کشته شدن بیش از سه صد و پنجاه تنی است که در پی وقوع دو انفجار مرگبار در پایتخت این کشور کشته شدند.