یک رسانه مستقل روسیه گزارش داده‌است که از زمان تهاجم نظامی روسیه بر اوکراین، بیش از ۵۰ هزار پرسونل نظامی روسیه کشته شده‌اند. مدیازونا، رسانه مستقل روسیه که یکجا با همکاری بی‌بی‌سی تلفات نیروهای روسیه را از منابع باز رصد می‌کند، گفته‌است که از آغاز تهاجم نظامی روسیه در ماه فبروری ۲۰۲۲، تا حالا بیش […]

یک رسانه مستقل روسیه گزارش داده‌است که از زمان تهاجم نظامی روسیه بر اوکراین، بیش از ۵۰ هزار پرسونل نظامی روسیه کشته شده‌اند.

مدیازونا، رسانه مستقل روسیه که یکجا با همکاری بی‌بی‌سی تلفات نیروهای روسیه را از منابع باز رصد می‌کند، گفته‌است که از آغاز تهاجم نظامی روسیه در ماه فبروری ۲۰۲۲، تا حالا بیش از ۵۰ هزار ۴۷۱ پرسونل نظامی روسیه در جنگ اوکراین کشته شده‌اند.

مدیازونا در این گزارش نوشته است: ‘«ما نام‌های بیش از ۳۳۰۰ افسران نظامی و سایر نیروی‌های امنیتی را می‌دانیم. ۳۹۰ تن آنان دگرمن و یا بالاتر از آن بودند».

اما نیروهای اوکراین تخمین کرده اند که روسیه در جریان تهاجم نظامی خود بر آن کشور، متحمل ۴۵۱ هزار و ۷۳۰ تلفات شامل کشته و زخمی شده‌است؛ اما استخبارات امریکا و بریتانیا گفته‌اند که روسیه در این مدت متحمل ۳۰۰ هزار تلفات شده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv