در ادامه محکومیت های جهانی تخریب منازل فلسطینیان به تازگی دولت عربستان با صدور بیانیه ای اقدام اسراییل در تخریب منازل مسکونی فلسطینیان در شهرک صور باهر در قدس اشغالی را محکوم کرده است. به گزارش ایسنا، دولت ریاض در این بیانیه خواستار توقف فوری این حملات و تنش ها شده است. در بیانیه آمده […]

در ادامه محکومیت های جهانی تخریب منازل فلسطینیان به تازگی دولت عربستان با صدور بیانیه ای اقدام اسراییل در تخریب منازل مسکونی فلسطینیان در شهرک صور باهر در قدس اشغالی را محکوم کرده است.

به گزارش ایسنا، دولت ریاض در این بیانیه خواستار توقف فوری این حملات و تنش ها شده است. در بیانیه آمده است که رژیم اسراییل موجودیت فلسطین را مورد هدف قرار داده و به دنبال کوچ اجباری اهالی قدس، تلاش برای تغییر ماهیت قانونی این شهر و بافت جمعیتی آن است. کابینه عربستان از جامعه بین الملل نیز خواسته است که این حملات و تنش ها را که موجودیت فلسطین را نشانه گرفته است، متوقف کند. این درحالیست که مسوولان فلسطینی می گویند، بیشتر منازلی که تخریب شده در مناطق تحت کنترول مدنی تشکیلات خودگردان فلسطین بر اساس توافق نامه اسلو بوده است. همچنین وزارت خارجه روسیه، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن و کشورهای مختلف جهان، این اقدام رژیم اسراییل را محکوم کرده و آن را مغایر با قوانین بین المللی دانسته اند.