محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرده است که تمام روابط نهادهای زیر نظر این تشکیلات با رژیم اسراییل و آمریکا قطع می شود. رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست وزیران خارجه اتحادیه کشورهای عرب در قاهره، پایتخت مصر گفته است که هیچ گونه رابطه ای با  رژیم اسراییل و آمریکا در تمام زمینه […]

محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرده است که تمام روابط نهادهای زیر نظر این تشکیلات با رژیم اسراییل و آمریکا قطع می شود.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست وزیران خارجه اتحادیه کشورهای عرب در قاهره، پایتخت مصر گفته است که هیچ گونه رابطه ای با  رژیم اسراییل و آمریکا در تمام زمینه ها از جمله مسایل امنیتی نخواهیم داشت. آقای عباس، همچنان طرح پیشنهادی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای حل مناقشه اسراییل با فلسطینی ها را نقض توافق های اسلو دانسته است. رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که فلسطینی ها حق دارند که برای پایان بخشیدن به اشغالگری به نبرد مشروع خود از راه های صلح آمیز ادامه دهند. اتحادیه کشورهای عرب نیز در این نشست با انتشار بیانیه ای طرح پیشنهادی رییس جمهور آمریکا را رد کرد. در این بیانیه آمده است که طرح صلح پیشنهادی حقوق اساسی فلسطینی ها را نادیده می گیرد.