براساس نتایج یک نظرسنجی “مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران”، بیش از هشتاد و نه درصد مردم ایران موافق قرنطین شدن شهرهای استند که درحال حاضر کانون شیوع ویروس کرونا در ایران محسوب می شود. به گزارش خبرگزاری ایسنا، در این نظرسنجی بیش از هفتاد و پنج درصد شرکت کنندگان به میزان بالایی، نگران ابتلای خود […]

براساس نتایج یک نظرسنجی “مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران”، بیش از هشتاد و نه درصد مردم ایران موافق قرنطین شدن شهرهای استند که درحال حاضر کانون شیوع ویروس کرونا در ایران محسوب می شود.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، در این نظرسنجی بیش از هفتاد و پنج درصد شرکت کنندگان به میزان بالایی، نگران ابتلای خود یا اعضای خانواده شان به ویروس کرونا بوده اند. همچنین براساس نتایج این نظرسنجی، افراد در گروه سنی سی تا چهل و نه سال، بیشتر از افراد در گروه سنی بالای پنجاه سال، نگران ابتلای خود به ویروس کرونا استند. بااین حال، هشتاد و نه اعشاریه چهار درصد مردم ایران موافق قرنطین شدن شهرهایی اند که ویروس کرونا در آنها شیوع بیشتری پیدا کرده است. ایران پس از چین و ایتالیا سومین کشوری است که شمار مبتلایان و جان باختگان از اثر ویروس کرونا را دارد.