چند طیاره‌ی ناشناس روز 〈دوشنبه، ۵ میزان 〉 محل استقرار نیروهای شبه‌نظامی مورد حمایت ایران در منطقه‌ی دیرالزور سوریه را بم‌باران کردند. ساکنان محلی به رویترز گفته‌اند پس از این حملات این نیروها به حالت آماده‌باش کامل درآمدند. دو تن از ساکنان این منطقه به رویترز گفته‌اند پس از شنیده شدن صدای چند انفجار، شبه‌نظامیان […]

چند طیاره‌ی ناشناس روز 〈دوشنبه، ۵ میزان 〉 محل استقرار نیروهای شبه‌نظامی مورد حمایت ایران در منطقه‌ی دیرالزور سوریه را بم‌باران کردند. ساکنان محلی به رویترز گفته‌اند پس از این حملات این نیروها به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

دو تن از ساکنان این منطقه به رویترز گفته‌اند پس از شنیده شدن صدای چند انفجار، شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران که در خیابان‌ها گشت می‌زدند، به حالت آماده‌باش کامل درآمدند و هم‌چنان آمبولانس‌هایی دیده شدند که با سرعت به‌سوی حومه کویری شهر حرکت می‌کردند. رسانه‌های دولتی سوریه خبری درباره این حملات منتشر نکرده‌اند. این رسانه‌ها قبلا حضور هزاران نیروی شبه‌نظامی وابسته به ‌ایران در قسمت‌های مختلف سوریه را تکذیب کرده بودند. اسراییل بارها نسبت به گسترش حضور ایران در سوریه هشدار داده و می‌گوید صدها حمله‌ی هوایی به سوریه انجام داده تا جلوی گسترش نیروهای وابسته به ایران را بگیرد.