زلزله‌ی شدید در ایالت بلوچستان پاکستان سبب کشته ‌شدن ۲۰ تن شده و بیش از ۲۰۰ تن دیگر زخمی شده‌اند. براساس گزارش‌ها، تیم نجات تلاش می‌کند تا کارگران یک معدن ذغال‌سنگ را که درزیر زمین گیر مانده‌اند، نجات دهد. خبرگزاری فرانس پرس گزارش داده است که بسیاری از قربانیان بر اثر ریزش سقف و دیوار […]

زلزله‌ی شدید در ایالت بلوچستان پاکستان سبب کشته ‌شدن ۲۰ تن شده و بیش از ۲۰۰ تن دیگر زخمی شده‌اند. براساس گزارش‌ها، تیم نجات تلاش می‌کند تا کارگران یک معدن ذغال‌سنگ را که درزیر زمین گیر مانده‌اند، نجات دهد.

خبرگزاری فرانس پرس گزارش داده است که بسیاری از قربانیان بر اثر ریزش سقف و دیوار در ایالت بلوچستان جان‌ باختند. شدت این زلزله ۵٫۷ درجه‌ی ریشتر بود. میر ضیاءالله لنگاو، وزیر داخله ایالت بلوچستان، گفته‌ است که بر اساس معلومات که به وی رسیده است، ۲۰ تن به اثر این زلزله جان‌ باخته اند که شامل یک زن و شش کودک می‌شوند. بر اساس گزارش فرانس پرس، منطقه‌ی که بیشترین آسیب را متحمل شده‌ است، منطقه‌ی کوهستانی دورافتاده‌ی هارنای است، جایی که نبود جاده‌های قیرریزی شده، برق و پوشش تیلفون‌های موبایل، مانع تلاش‌های نجات شده ‌است.