رهبران امریکا، جرمنی، فرانسه و بریتانیا از ایران خواسته‌اند که به مذاکرات در مورد احیای توافق‌نامه‌ی هسته‌ای سال ۲۰۱۵ میلادی موسوم به ″برجام″ بازگردد. رهبران غربی خطاب به ایران گفتند که این توافق‌نامه‌ی هسته‌ای باید برای جلوگیری از ″تشدید خطرناک درگیری‌ها″ احیا شود. رهبران امریکا، جرمنی، فرانسه و بریتانیا در اعلامیه‌ای مشترک که در حاشیه‌ی […]

رهبران امریکا، جرمنی، فرانسه و بریتانیا از ایران خواسته‌اند که به مذاکرات در مورد احیای توافق‌نامه‌ی هسته‌ای سال ۲۰۱۵ میلادی موسوم به ″برجام″ بازگردد.

رهبران غربی خطاب به ایران گفتند که این توافق‌نامه‌ی هسته‌ای باید برای جلوگیری از ″تشدید خطرناک درگیری‌ها″ احیا شود. رهبران امریکا، جرمنی، فرانسه و بریتانیا در اعلامیه‌ای مشترک که در حاشیه‌ی اجلاس سران بیست اقتصاد بزرگ جهان در روم صادر شد، به ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور ایران هشدار داده‌اند که از فرصت استفاده کند. در این اعلامیه گفته شده ‌است که رفتار خوب ایران به نتایج فوری مذاکرات برای احیای توافق‌نامه‌ی هسته‌ای ″برجام″ منجر خواهد شد. در اعلامیه هم‌چنان هشدار داده شده ‌است که ادامه‌ی فعالیت‌های هسته‌ای ایران، احتمال بازگشت تهران را به توافق‌نامه‌ی “برجام” با تهدید مواجه می‌کند.