در ادامه حملات هوایی رژیم اسراییل بر نوار غزه، فرمانده قدس سپاس پاسداران ایران بر تشدید حملات علیه نیروهای رژیم اسراییل در نوار غزه تاکید کرد و گفت که کشورش از جوانان فلسطین حمایت می‌کند. در همین‌حال، دبیرکل حزب‌الله در مراسمی بار دیگر از جنایت‌های رژیم اسراییل علیه مردم فلسطین انتقاد کرد. از سویی‌هم، اتاق […]

در ادامه حملات هوایی رژیم اسراییل بر نوار غزه، فرمانده قدس سپاس پاسداران ایران بر تشدید حملات علیه نیروهای رژیم اسراییل در نوار غزه تاکید کرد و گفت که کشورش از جوانان فلسطین حمایت می‌کند.

در همین‌حال، دبیرکل حزب‌الله در مراسمی بار دیگر از جنایت‌های رژیم اسراییل علیه مردم فلسطین انتقاد کرد. از سویی‌هم، اتاق مشترک‌های مقاومت فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به پیکار با رژیم اسراییل ادامه می‌دهند.

در ادامه حملات رژیم اسراییل بر نوار غزه، جنگنده‌های این رژیم در پنجمین روز، صبح روز 〈شنبه، ۲۳ ثور〉 نیز مناطقی را در این ساحه بم‌باران کردند که مقاومت فلسطین در پاسخ به این حملات، شهرک‌های همجوار غزه را هدف موشک و راکت قرار داد. وزارت بهداشت فلسطین از افزایش آمار شمار تلفات خبر داده و گفته است که در میان شهدا زنان و کودکان نیز شامل‌اند.

همچنان گروه‌های فلسطینی از جمله جهاد اسلامی در این مدت بیش از ۸۰۰ راکت و موشک به‌سمت رژیم اسراییل شلیک کرد.

درهمین‌حال، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله در مراسم هفتمین سال‌گرد شهادت سید مصطفی بدرالدین از رهبران جنبش حزب‌الله بار دیگر از جنایت‌های رژیم اسراییل علیه مردم فلسطین انتقاد کرد:این دشمن اسراییلی است که تجاوزگری به غزه را با ترور فرماندهان شهید سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و زنان و کودکان آغاز کرد. این رژیم فرماندهان مقاومت را غزه به همراه همسران و فرزندانشان در سایه سکوت جهانیان به قتل می‌‌رساند″.

دبیرکل حزب‌الله می‌گوید که گروه‌های مقاومت، توانمندی بالایی برای بازسازی سریع زیرساخت‌های سیاسی و نظامی خود را دارند. نصرالله تاکید کرد بازسازی سریع زیرساخت‌های فرماندهی سرایاالقدس، اشغال‌گران را غافلگیر کرد. وی همچنان تاکید کرد که نبرد غزه تاثیراتش نه تنها محدود به نوار غزه است؛ بلکه تمام منطقه را رد بر می‌گیرد:آنچه امروز در جریان دارد، این حقیقت را به خوبی به دشمن نشان داد که هر گونه عملیات تروریستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و قطعا به رویارویی گسترده منجر خواهد شد. نتانیاهو نمی‌تواند این دروغ را مبنی بر اینکه توان بازدارندگی اسراییل را ترمیم کرده، به جامعه اسراییلی بقبولاند. نبرد غزه، مهم است و تاثیراتش تنها محدود به نوار غزه نیست، بلکه تمام منطقه را فرا می‌‌گیرد″.

درهمین‌حال، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس بر تشدید حملات علیه نیروهای رژیم اسراییل در نوار غزه تاکید کرد و گفت که کشورش از جوانان فلسطین حمایت می‌کند.

این در حالی‌است که اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی با صدور بیانیه‌ای، تشدید حملات و پیکار با رژیم اسراییل را یگانه راه برای ختم حملات هوایی این رژیم بر نوار غزه و مناطق اشغال می‌دانند.