اعضای مجلس نمایندگان به توضیحات وزیر مخابرات قناعت کردند و وی را مورد تایید قرار دادند. (روز دوشنبه ۱۴جدی/دی) وزیر مخابرات به نشست عمومی مجلس نمایندگان آمد تا به سوالات نمایندگان در جلسه استیضاحیه پاسخ دهد. شماری از اعضای مجلس نمایندگان می گویند که وزیر مخابرات از وظیفه اش سوی استفاده کرده است. کمال ناصر […]

اعضای مجلس نمایندگان به توضیحات وزیر مخابرات قناعت کردند و وی را مورد تایید قرار دادند. (روز دوشنبه ۱۴جدی/دی) وزیر مخابرات به نشست عمومی مجلس نمایندگان آمد تا به سوالات نمایندگان در جلسه استیضاحیه پاسخ دهد. شماری از اعضای مجلس نمایندگان می گویند که وزیر مخابرات از وظیفه اش سوی استفاده کرده است. کمال ناصر اصولی عضو مجلس نمایندگان می گوید که آقای وحیدی در بسیاری از پست های وزارت مخابرات افراد را با سلیقه های شخصی خود گماشته است. این عضو مجلس نمایندگان می افزاید که وزیر مخابرات برای دوباره گرفتن رای تایید از مجلس نمایندگان، برای شصت عضو مجلس مبلغ دو دو هزار دالر توزیع کرده است.

درهمین حال عبدالرزاق وحیدی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی می گوید که هیچ فردی در این وزارت به سلیقه شخصی گماشته نشده است و حاضر است که در هر زمینه به نمایندگان پاسخ گوید.

آقای وحیدی در باره نشرات رادیویی موسوم به “خلافت” در ولایت ننگرهار می گوید که نشرات این رادیو از سوی وزارت مخابرات قطع شده است.

سرانجام پاسخ های وزیر مخابرات قناعت اعضای مجلس را فراهم کرد و نمایندگان دوباره آقای وحیدی را تایید کردند.

براساس قانون اساسی کشور، مجلس نمایندگان به پیشنهاد بیست درصد کل اعضا، می ‌تواند هر یک وزیر حکومت را استیضاح کند. هرگاه توضیح ارایه شده قناعت بخش نباشد، مجلس نمایندگان موضوع رای عدم اعتماد را بررسی می‌ کند.