صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور پیش از چاشت امروز با خانم ایسابیله لوین وزیر انکشاف و همکاری های بین المللی سویدن، دیدار و گفتگو کرد. دفتر رسانه های وزارت امور خارجه با نشر خبرنامه ای می گوید که در این دیدار خانم ایسابیله یاد آور شده است که افغانستان دوست دیرینه سویدن است […]

صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور پیش از چاشت امروز با خانم ایسابیله لوین وزیر انکشاف و همکاری های بین المللی سویدن، دیدار و گفتگو کرد. دفتر رسانه های وزارت امور خارجه با نشر خبرنامه ای می گوید که در این دیدار خانم ایسابیله یاد آور شده است که افغانستان دوست دیرینه سویدن است و سویدن در چارچوب تعهدات بین المللی کنفرانس توکیو به کمک و همکاری های اقتصادی دراز مدت به افغانستان ادامه خواهد داد. وزیر انکشاف و همکاری های بین المللی سویدن همچنان تأکید کرده که قرار است به زودی ماموریت شماری از نظامیان این کشور در چارچوب ماموریت قاطع ناتو تا پایان سال دوهزار و شانزده میلادی تمدید شود.

در همین حال، وزیر امور خارجه کشور پیرامون موضوعات مختلف از جمله تقویت حکومتداری خوب، حقوق بشر، حقوق زنان و مبارزه با فساد، معلومات ارایه کرده، از همکاری های سویدن در چهارده سال گذشته با افغانستان، ستایش کرده است.