رهبران حکومت وحدت ملی دست داشتن حکومت در ناامنی ها را رد می کنند و آنرا تبلیغات دشمنان مردم افغانستان می دانند. رییس جمهور و رییس اجرایی تاکید می کنند که مخالفان مسلح می خواهند از این طریق میان مردم افغانستان و حکومت فاصله ایجاد کنند. محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور می گوید که […]

رهبران حکومت وحدت ملی دست داشتن حکومت در ناامنی ها را رد می کنند و آنرا تبلیغات دشمنان مردم افغانستان می دانند. رییس جمهور و رییس اجرایی تاکید می کنند که مخالفان مسلح می خواهند از این طریق میان مردم افغانستان و حکومت فاصله ایجاد کنند. محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور می گوید که گمانه زنی ها مبنی بر دست داشتن حکومت در نا امنی ها تبلیغات دشمنان مردم افغانستان است. آقای غنی می افزاید که افزایش نا امنی ها در کشور نمی تواند تعهد آنها را در امر تامین امنیت زیر سوال ببرد.

داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت نیز دست داشتن حکومت در نا امنی ها را رد می کند. آقای عبدالله می گوید که این گونه شایعات و تبلیغات از طرف دشمنان مردم افغانستان صورت می گیرد و و نباید مردم فریب این گونه تبلیغات را بخورند.

هر دو رهبر حکومت وحدت ملی از نمایندگان شوراهای توسعه ای روستاها می خواهند که در سراسر کشور با دادن پیام وحدت، اتفاق و همکاری این گونه تبلیغات دشمنان را خنثا کنند.