رییس اجرایی حکومت می گوید که جامعه جهانی باید به تعهدات خود در راستای مبارزه علیه ترویزم در افغانستان عمل کند. عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در اولین نشست شورای وزیران در سال جدید خورشیدی از تهدیدات جدی تروریزم برای منطقه و جهان هشدار می دهد. آقای عبدالله حملات در بروکسل و لاهور […]

رییس اجرایی حکومت می گوید که جامعه جهانی باید به تعهدات خود در راستای مبارزه علیه ترویزم در افغانستان عمل کند. عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در اولین نشست شورای وزیران در سال جدید خورشیدی از تهدیدات جدی تروریزم برای منطقه و جهان هشدار می دهد. آقای عبدالله حملات در بروکسل و لاهور را نشانه ای تهدید جدید برای منطقه و جهان عنوان می کند و از کشور های جهان می خواهد که برای مبارزه با تروریزم صادقانه تلاش کنند.

رییس اجرایی حکومت با تقبیح حملات در بروکسل و لاهور می گوید که این حملات نشان می دهد که صحنه جدید فعالیت در جهان برای تروریزم ایجاد شده است. آقای عبدالله هر چند از هیچ کشوری نام نمی برد، اما می افزاید که برخی کشورها به گروه های تروریستی که در منطقه حملات انجام می دهند فرصت می دهند. رییس اجرایی از کشور های جهان می خواهد که در راستای مبارزه با تروریزم در منطقه با افغانستان همکاری کنند.

این در حالی است که در حمله روز یکشنبه ۸حمل/فروردین در شهر لاهور پاکستان بیش از هفتاد تن کشته شدند و ده ها تن دیگر زخم برداشتند. در حملات انتحاری در بروکسل پایتخت بلجیم نیز بیش از سی تن کشته شدند و شمار دیگر زخمی شدند.