مجلس سنا با محکوم کردن حملات طالبان در ولایت های مختلف به ویژه در ماه مبارک رمضان، از حکومت می خواهد با دشمنان مردم افغانستان برخورد متقابل کند. باگذشت هرروز وضعیت امنیتی کشور بد تر می شود.حکومت به تازگی با سران طالبان در پاکستان مذاکرات مستقیم انجام داد، اما این مذاکرات نتوانسته است از گراف […]

مجلس سنا با محکوم کردن حملات طالبان در ولایت های مختلف به ویژه در ماه مبارک رمضان، از حکومت می خواهد با دشمنان مردم افغانستان برخورد متقابل کند.

باگذشت هرروز وضعیت امنیتی کشور بد تر می شود.حکومت به تازگی با سران طالبان در پاکستان مذاکرات مستقیم انجام داد، اما این مذاکرات نتوانسته است از گراف رو به رشد ناامنی ها در کشور بکاهد.در دو روز گذشته ولایت های خوست و بغلان شاهد بد ترین حملات تروریستی بود که در نتیجه آن چندین فرد غیرنظامی جان باختند.

درهمین حال فضل الهادی مسلمیار رییس مجلس سنا، با محکوم کردن حملات طالبان در ولایت های مختلف به ویژه در ماه مبارک رمضان، کار آنان را خلاف موازین اخلاقی و شریعت اسلامی می داند.رییس مجلس سنا از حکومت می خواهد که با دشمنان مردم افغانستان برخورد متقابل انجام دهد.آقای مسلمیار می گوید که دشمن قسم خورده معنی صلح را نمی داند و حکومت باید همراه دشمن برخورد متقابل کند.

این درحالیست که همه روزه پارلمان کشور به دلیل ناامنی ها جانب حکومت را متهم به بی برنامه گی می کند، اما دیده شده است که رهبران حکومت وحدت ملی تاکنون به این انتقاد ها پاسخ مثبت نداده است.