نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب می گوید که منافع پاکستان در ناامنی و بی ثباتی افغانستان است و گفتگوهای صلح باج دادن به این کشور است. پاکستان با حمایت از گروه طالبان و داعش می خواهد به اهدافش در افغانستان برسد. هرچند مقام های پاکستان در صحبت های […]

نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب می گوید که منافع پاکستان در ناامنی و بی ثباتی افغانستان است و گفتگوهای صلح باج دادن به این کشور است.

پاکستان با حمایت از گروه طالبان و داعش می خواهد به اهدافش در افغانستان برسد. هرچند مقام های پاکستان در صحبت های رسانه ای خود تاکید بر مبارزه علیه هراس افگنی می کنند، اما تاکنون به آن عمل نکرده اند.

این سیاست پاکستان در قبال افغانستان بارها از سوی مقام های حکومت وحدت ملی انتقاد شده است. احمد ضیا مسعود نماینده ویژه ریس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب می گوید که گروه طالبان و داعش با حمایت پاکستان در صدد راه اندازی جنگ روانی در کشور اند و می خواهند از این طریق انگیزه ملی مردم افغانستان را ضعیف کنند.

آقای مسعود می افزاید که منافع پاکستان در ناامنی و بی ثباتی افغانستان است و این کشور تلاش می کند که از طریق گروه های تروریستی افغانستان را بی ثبات سازد.

نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب می گوید که ادامه گفتگوهای صلح باج دادن به پاکستان است؛ زیرا صلح با گروه های تروریستی معنا ندارد.

آقای مسعود همچنان جنگ کنونی را جنگ با طالبان نمی داند، بلکه آنرا جنگ با پاکستان عنوان می کند. این مقام دولتی خاطر نشان می سازد که مردم افغانستان در برابر یک جنگ دراز مدت قرار دارند و باید برای این جنگ آماده گی داشته باشند.

نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب، فعالیت های خبرنگاران را در کشور ستایش می کند و به آنها اطمینان می دهد که حکومت وحدت ملی از آزادی بیان و خبرنگاران حمایت می کند.